Gepost door: prretje | januari 31, 2015

Niets

1-IMG_6408

Eigenlijk had ik moeten werken vandaag.

In plaats daarvan deed ik helemaal niets. Ja, ik dronk koffie met appeltaart en liep naar het ene dorpje om daar op het dorpsplein naast de kerk nog een bakkie te drinken. Weer thuis pakte ik mijn boek ‘Augustus’ en wist in het zonnetje zo’n 10 pagina’s Romeinse keizer tot mij te nemen. Toen werd het een half uur wat wazig…

4-IMG_6412(2)_1600

Vervolgens liepen we naar het andere dorpje. Langs een boerenwagen.

2-IMG_6413

Onder de Chinese kralenboom.

3-IMG_6416

De daarop volgende uren genoten we van een uitgebreid menú del día in een restaurant aan de andere kant van de rivierbedding. Een krachtige wind in de rug blies ons aan het eind van de middag weer naar huis.

We maakten de houtkachel aan en zochten een uitbuikplekje met uitzicht op het vuur. “Best een inspannende dag”, verzuchtten mijn vrienden. Ja, dacht ik, ze hebben gelijk. Best een inspannende dag als het gaat om niets doen, helemaal niets.

Responses

  1. Ja een rare dag. Wat regen, maar wat erger is, was die wind. Het was goed dat ik een zware tas met drankjes bij me had, anders was ik weggewaaid.
    En het restaurant Riu Rau is beslist de moeite waard. Meneer Huge is daar een graag geziene gast. De caraquilo tot slot is ook niet te versmaden. ( voor de liefhebbers dan natuurlijk )

  2. Ik heb “Augustus” uit en ik heb ervan genoten!!! Dus af en toe iets minder niksdoen en lezen! 😛 Ik wil hem met je bespreken 🙂

    • Volgens de principes van het Tijdsurfen mag ik maar 1 ding tegelijk doen. Maar ik ga mijn best doen, meissie! xxx

  3. Gewewldig wat ’n (im)pressie! …….


Geef een reactie

Categorieën

