Gepost door: prretje | januari 30, 2015

Thuis

3-IMG_6392

“Kijk”, wijst Edwin op zijn temperatuurmeter, “23 graden. Wel jammer dat er vandaag wat sluierbewolking is…”

Voor wie zelf net uit een witte en glibberige wereld komt, past stilzwijgen. Eerst die dikke winterjas maar uit. En m’n sjaal af.

Bij het binnenrijden van de vallei waar mijn vrienden nu vijftien jaar wonen, geeft de ontspanning mij een stevige hand. En met een glaasje cava in de zon, spoel ik zonder schuldgevoel de laatste Katwijkse beslommeringen weg.

2-IMG_6390

In plaats van een wandeling langs de vernieuwde Katwijkse kust kies ik nu aan het eind van de middag voor een loopje tussen de druivenvelden. Mooi, die peulen van de johannesbroodboom.

1-IMG_6386

Of die bloeiende struik tegen de achtergrond van een riu rau.

4-IMG_6395

De amandelbomen bloeien dit jaar laat maar op een beschut plekje ontdek ik toch mijn favoriete bloesem. Even ruiken…

5-IMG_6402

Als de zon langzaam achter de bergen verdwijnt, weet ik dat ik me hier de komende zes dagen weer helemaal thuis zal voelen.

Responses

  1. Mooie foto’s, lekker genieten en veel live bij kletsen.πŸ·πŸΈπŸŒžπŸ‘

  2. O,o,o, bofkonten die jullie zijn.
    Heel veel plezier , hartelijke groeten.
    Fijn verblijf.
    Gr.Grt.
    Rijk en Ria

    • Dank je wel. Gaat vast wel lukken… πŸ™‚

  3. Ja, jullie hebben geluk. Ander weer, heerlijke vrienden, maar …..
    Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij ( niet Cokky ) jullie voor zichzelf willen houden!!!!!
    Nou ja, het is niet anders.
    Dick sterkte met dit fenomeen. En hij heeft ook geen conditie hoor. Je fiets hem er zo uit. HaHa.

    • Ha Henk,

      Gelukkig heeft meneer Huge niet alles voor het zeggen. Een gezellig etentje met z’n zessen is altijd in te plannen, hoor! Laat maar weten of jullie dat zien zitten πŸ™‚

      Met groet,
      Irene

    • Goed dan, als ik maar tussen Irene en Simone in mag zitten!

  4. Wat een mooie foto’s!

  5. Jaloers!…..Wat ’n plek

  6. Gelukkig Irene, dat gaan we inplannen en waar de CEO komt te zitten beslissen we zelf wel.


Geef een reactie

Categorieën

