Gepost door: prretje | december 23, 2014

Goed?

1-IMG_6097

De zee van kerstkaarten die vroeger op mijn deurmat viel, droogt geleidelijk op. Omdat ik zelf een paar jaar geleden ben gestopt met het rondpompen van kerstgroeten in een envelop, is dat een logisch gevolg van mijn beslissing. De kaarten die desondanks toch nog een weg naar mijn brievenbus vinden, kunnen zich verheugen in een een extra aandachtige blik. De zorgvuldig geschreven brief van de ouders van onze Spaanse vriend. Een levensteken van een vriendin van lang geleden. En nu, dit prachtige kaartje…

“Lieve tante Irene. Gaat alles goed? Groetjes Mats.”

Mijn kleine, grote neef die nu in groep 3 zit. Dat-ie die woorden zelf al kan schrijven. En dat-ie weet dat z’n tante een tekening van een warme en gezellige open haard zo weet te waarderen.

“Ja Mats, alles gaat goed. Ik vond je kaart super mooi. Dank je wel en tot tweede Kerstdag!”

Responses

  1. Fijne en liefdevolle feestdagen Irene , en een gelukkig en gezond 2015 . Ook voor je dierbaren .

    • Dank je wel, Elly! dat wens ik jou en iedereen die je lief is ook van harte toe. Met een hartelijke groet uit Katwijk.

  2. Is Mats die leuke ” red head ” ??
    Voor allemaal , met elkaar, mooie en sfeervolle feestdagen.
    Gezond en voorspoedig 2015.
    Lieve groet Rijk en Ria

    • Ja, dat is ‘m! Jullie ook fijne dagen toegewenst en een gezond, gelukkig 2015! Met een lieve groet terug uit Katwijk.

  3. En woorden afbreken heeft-ie ook al ergens opgepikt. Goeie kerst en nieuwjaar!

    • Jij ook, Leendert, met iedereen die bij je hoort. In het nieuwe jaar weer eens bijpraten?


Geef een reactie

Categorieën

