Gepost door: prretje | mei 11, 2014

Uitpakpret

IMG_1815kl

Moederdag.

Mijn dochter had voor haar broertje en zichzelf een cadeau voor me geregeld. Via internet, want gemak dient de mens, vinden ze.

Dat leverde vanmiddag een grote blauwe doos op die ik mocht uitpakken. Tot mijn verbijstering werd het mij, als de ontvanger van het present, ook heel makkelijk gemaakt. Want stel nu dat ik niet wist hoe ik moest uitpakken of reageren als ik een pakketje ontving… Om dat horrorscenario te voorkomen, waren op de doos met inhoud de tips voor extra uitpakpret geprint.

“Dit is een magisch moment. Eén van de ruim 750.000 pakketjes die we jaarlijks de wereld insturen, is bij jou beland. Verdubbel je pret met de volgende tips:
1. Focus op het hier en nu. Haal adem en neem waar. Hoe groot is de doos? Hoe zwaar? Welke kleur heeft ie? Welke textuur? Wat staat er op?
2. Sluit nu je ogen. Voel hoe je beide voeten op de gr… nee, niet gluren. Ogen écht sluiten.
3. Ok, houd ze dan maar open.
4. Open de flappen, verwijder het vulmateriaal en pak je artikelen eruit.
5. Doe een dansje en juich.”

Ik wist gelijk weer waarom ik een blender had gevraagd: om van deze onzin een smakelijke smoothie te maken. Want gemak dient de mens…

Responses

  1. Veel plezier met je blender. Die blauwe doos komt me bekend voor:
    http://ineke-blom.blogspot.nl/2012/01/creatief-met-karton.html

  2. Toch lief van ze ……


Geef een reactie

Categorieën

