Gepost door: prretje | april 21, 2014

In alle vroegte

IMG_1298kl

Mijn huis slaapt nog als ik zachtjes de deur achter me dichttrek.

IMG_1297kl

De frisheid van een nieuwe morgen.

IMG_1303kl

De rust op het strand tussen Katwijk en Noordwijk.

IMG_1307kl

“Het is nog vroeg, maar wil je soms een bakkie koffie?”, vraagt de strandexploitant vriendelijk. Ik schud m’n hoofd. Zijn stoelen staan er uitnodigend genoeg bij maar als je zonder geld van huis gaat, zit je toch minder lekker.

IMG_1312kl

Een achtergelaten teken van de zinloosheid om water naar de zee te willen dragen.

IMG_1315kl

Nog één blik op het vroege strand en dan door de duinen terug naar huis.
Geen betere manier om de dag te beginnen.
Ik ruik de koffie…

Responses

  1. De morgenstond….
    Mooi.
    Lieve groet , Rijk en Ria

  2. Betoverende foto’s!

  3. En een vroege katwijker garnalenvisser ……….


Geef een reactie

Categorieën

