Gepost door: prretje | maart 16, 2014

Tweelingzusje

IMG_0773kl

“Maak nou gewoon een foto en doe eens niet zo eigenwijs. Voor ons leuk om hier te kunnen bekijken en voor later is het toch ook bijzonder om een paar plaatjes uit deze periode te hebben? Dit maak je tenslotte niet elke dag mee”, schreef mijn Spaanse vriend al een paar keer.

Vanmiddag voldeed ik eindelijk aan de in mijn gevoel wat genante opdracht. Ik duwde mijn dochter het fototoestel in handen en liet haar een bushokje en een lantaarnpaal vastleggen. Met mijn tweelingzusje en mij.

Zo goed, Edwin?

IMG_0780kl

Responses

  1. Jullie lijken sprekend op elkaar , zeker eeneiig ??
    Leuke foto’s
    Gr.Grt.
    Rijk en Ria .

  2. Prachtig, nu kunnen wij het hier ook zien. Als ik eind deze maand in Katwijk ben is alles weer achter de rug. Heel erg leuk en ook heel bijzonder. Maar weinig mensen zullen dit in hun leven meemaken. Bedankt voor de foto’s!

  3. Wij gunnen je veel voorkeurstemmen en een zetel in de raad. Hartelijke groeten van Erik en Elly LS

  4. Ja voorkeur stemmen heb je wel verdiend. Leuke foto’s .
    Liefs van ons beiden.

  5. Wie o wie …..


Geef een reactie

Categorieën

