Gepost door: prretje | maart 2, 2014

Lentegevoel

IMG_0726kl

Vanochtend vroeg liep ik al op het strand. De zon scheen. Op een man en zijn vlieger na was het nog rustig.

IMG_0738kl

Over het zand naar Noordwijk, langs de winterloft waar ik vorige week met m’n Spaanse gast nog een kopje koffie dronk en dan via dat verborgen paadje langs het duin weer richting huis. Op een luwe plek bloeide de ribes.

IMG_0743kl

Ik zag een wit bloesemtakje.

IMG_0745kl

En iets mimosa-achtig geels.

IMG_0731kl

Voel je het?, vroeg ik aan de reiger.
Hij knikte.

Het wordt lente.

Responses

  1. Ha Irene, ik wil alleen even laten weten dat ik je schrijfsels erg mis……!

    • Beste Nieske,
      Wat ontzettend aardig om dat te zeggen.
      Zal ik je wat vertellen? Ik mis het zelf ook. Momenteel is het allemaal een beetje hectisch en komt het er gewoon niet van. Maar ik beloof jou en mezelf dat ik het binnenkort weer oppak.

      Met vriendelijke groet!
      Irene van der Plas

  2. O mooi! ……..


Geef een reactie

Categorieën

