Gepost door: prretje | februari 2, 2014

Wie A zegt…

IMG_0001kl

“Voorzichtig met uitpakken, hoor”, zei mijn broertje en ging belangstellend tegenover me zitten.

Morgen ben ik jarig maar vandaag vierde ik het al een beetje met mijn familie en goede vrienden. Handdoeken, glazen flessen, oorbelletjes, tulpen, bonnen, een etentje, badschuim: ik pakte het allemaal graag uit.
Maar nu zat ik met dit doosje op schoot. En iets in het gezicht van m’n broer…

Ik trok de deksel van het pakje en voelde me langzaam maar zeker verstijven. Een kort moment aarzelde ik. Zou ik deze beker, voordat iemand ‘m kon zien, per ongeluk naar de grond laten glijden zodat-ie in duizend prachtige stukjes zou kletteren?

Nee, dacht ik toen in een vlaag van ongekende moed, wie A zegt moet ook B zeggen. En ik lachte hartelijk met iedereen mee.

CDAfoto

Responses

  1. Vreselijk goed gedaan!

    • Haha, bedoel je die beker met opschrift of mijn beheerste reactie… :-)?

      • Ik bedoelde, vreselijk goed gedaan van jouw broertje! Heel erg leuk verzonnen en jouw foto is ook prachtig vrijstaand gemaakt.

      • En de foto is genomen door een vreselijk goede fotograaf, dat zie je direct 🙂

  2. Het is dat ik niet van de complottheorieën ben, Edwin Huge, want anders….

  3. We weten, waar de andere 3 terecht gekomen zijn….

    • Ik zou het niet weten, Bert. Die ene, van de VOC-mentaliteit, is bij de VU terechtgekomen, en die andere, die zo mooi gespeeld stond te janken op het congres, samen met die man die nou bij de KLM zit, omdat ze zo graag met die partij in zee wilden die ons bijna nog eens een extra crisis bezorgd heeft, ik zou niet weten waar die terechtgekomen is. Alleen Mona is er nog, die ‘hele gewone’ huisvrouw uit Volendam. Dus tja, dat is nogal divers, waar die lieden terechtgekomen zijn.

  4. ben niet zo van het CDA, maar wens je succes.
    Broerlief heeft wel gevoel voor humor………, groet, willy

    • Geeft niks, hoor Willy! En bedankt voor je wens 🙂


Geef een reactie

Categorieën

