Gepost door: prretje | november 30, 2013

Hoge thee

IMG_9557kl

“Weet jij wat een ‘high tea’ is?, vroeg ik aan m’n zesjarige neefje toen hij naast me aanschoof. Hij schudde zijn hoofd. “Maar ik heb wél honger”, zei-ie. “We gaan toch ook iets eten?”

IMG_9540kl

Aan eten geen gebrek in De Wachtkamer. In het voormalig stationnetje van Vogelenzang verzamelden wij ons op deze zaterdagmiddag met de familie. Om een verlaat feestje te vieren.

IMG_9546kl

Nog gefeliciteerd!, wensten we mijn zusje toe. Proost!, klonken we met elkaar.

IMG_9558kl

Er staan potjes thee, warme zelfgebakken scones met clotted cream en jam en andere zelfgebakken lekkernijen, vertelde de mevrouw van De Wachtkamer.

IMG_9560kl

Na een paar uur gezellig babbelen en lekkere hapjes eten, weet nu ook m’n kleine neefje dat high tea een middag vol heerlijke verwennerij op z’n Engels betekent.

Responses

  1. Dat ziet er lekker uit Irene ! Leuke lokatie .
    Liefs van Henk en Riet.

    • Ha Henk en Riet,
      Ja, dat was best te doen op zomaar een zaterdagmiddag. En inderdaad: een heel sfeervolle locatie.
      Ik hoop dat Henk zich iets beter voelt. Liefs voor jullie allebei,
      Irene

  2. Zeg, die jonge mensen op de onderste foto kijken nou niet echt enthousiast! Maar ik dacht dat De Wachtkamer alweer gesloten was. Nog maar een paar weken geleden wilde ik daar op zondagmiddag koffie drinken, maar alles zag er donker en verlaten uit. Nieuwe eigenaar?

    • Tsja, het zijn wel pubers, ja. Die horen zo te kijken: quasi verveeld maar ondertussen….
      Geen idee of er een nieuwe eigenaar is. Licht aan, mensen genoeg en een gastvrij geopende deur. Dat was voor ons genoeg 🙂

  3. Hartstikke leuk allemaal hoor, maar kom op nou, ellebogen van tafel!

    • Lekker ontspannen, Leendert! Dat werkt het allerbeste… 🙂


Geef een reactie

Categorieën

