Gepost door: prretje | november 1, 2013

Mazelen

IMG_9277kl

Mijn stoep heeft de mazelen en niet zo’n beetje ook.

Het begon met een paar rode vlekjes maar intussen zitten alle tegels vol. De vlekken worden geleidelijk bruin en beginnen samen te vloeien tot plakkaten. En zoals dat met een besmettelijk virus gaat: het valt niet tegen te houden. Intussen begint mijn deurmat langzaam rood te kleuren en voelt de gang zich ook niet echt fris meer.

Er bestaan geen medicijnen tegen mazelen. Morgen eerst maar eens kijken of ik ze kan laten schrikken met een bezem.

Responses

  1. Is het ook besmettelijk voor witte monstertjes?

    • Ik vrees van wel, Ed. Maar vooral door de kwakken van onze gevederde vrienden die in grote zwermen tegelijk van de mazelen pikken 🙂
      Werk aan de winkel, meneer de autowasser!

  2. Ontzien die vriendjes wel de ramen? Tegen mazelen kan ingeënt worden!

    • Nee, het is een grote smurrie op m’n ramen. Edwin heeft al gezegd dat ik het moet laten zitten en dat hij het donderdagochtend wel voor me wil doen. Maar het is té erg! Mijn reputatie staat op het spel. Ik zit nu moed te verzamelen om te gaan vegen en wassen en zemen. Komt goed….
      Maar jullie hebben wel een punt! Ik moet zorgen dat die bomen ingeënt worden volgend jaar 🙂

  3. Mooi klusje voor Edwin volgend jaar nadat hij de palmbomen heeft behandeld.(:


Geef een reactie

Categorieën

