Gepost door: prretje | september 3, 2013

Brokken

IMG_8146kl De hele dag zat ik in het gemeentehuis voor een Project Start Up.

Met een groep teamleden hadden we het in dit verband over opdracht, doel, resultaat, scope, kwaliteit, activiteiten, taakverdeling, risico- en kansenanalyse en communicatieplan. En over fasering en WerkBrokkenStructuur. WerkBrokkenStructuur? Ja, WerkBrokkenStructuur, afgekort tot WBS.

IMG_8156klHoewel niet elk brok even makkelijk door te slikken was, lag er aan het eind van de dag een goed begin van het project op tafel.

Vanavond liep ik naar het strand.
De vrijheid, de rust.
En toen schoot ineens ook dat laatste brokje nog los…

IMG_8159kl

Responses

  1. Schiet mij ook iets te binnen…

  2. Nonsens dus, begrijp ik uit de teneur van dit verhaal?

    • Haha, jouw interpretatie…
      Nee hoor, op zich een nuttige dag maar het woord WerkBrokkenStructuur slikte ik gewoon niet zomaar door 🙂


Geef een reactie

Categorieën

