Gepost door: prretje | juli 24, 2013

Memorabel

IMG_7232kl“O, wat jammer! Dit had echt een memorabele avond kunnen worden. Want geef nou toe, over pakweg tien jaar weten we niets meer van dit gezellige etentje op het strand ter gelegenheid van papa’s 53-ste verjaardag. Terwijl als die meeuw z’n opzienbarende bruine plak nu op jouw hoofd in plaats van op de rand van de tafel had neergekwakt, dan hadden we een herinnering gehad die we nooit zouden vergeten. Vooral omdat de kleur van de kwak zo lekker afsteekt tegen je blonde haar. En omdat we nog nooit van ons leven zo’n gigantische plak meeuwenschijt heb gezien.”

Mijn dochter en zoon hadden samen de grootste lol en waren het zelden zo met elkaar eens als in dit geval.

IMG_7237klGered door de reddingsboot, dacht ik opgelucht. Ze hadden me er geeneens voor aan boord hoeven hijsen. Alleen maar een keertje langs varen was genoeg zodat ik, op het moment dat de meeuw zich grotesk boven ons ontlastte, net mijn hoofd boog om het scheepje vast te leggen.

Dan maar geen memorabele avond…

Responses

  1. Dat is het dus nu toch wel geworden …….Prachtig wat ’n (culinair) strandleven!……

    • Ja, da’s waar! Zo had ik het nog geeneens bekeken… 🙂

  2. Wij zeggen dan: Gelukkig hebben we de foto’s nog.
    maar deze avond blijft echt wel in jullie herinnering . !!!

    Alsnog van Harte gefeliciteerd.
    Gr.Grt.
    Rijk en Ria.

  3. Goed hè dat die reddingsboot net langs kwam. Zelfs de kinderen zullen zich deze verjaardag blijven herinneren .

  4. Gefeliciteerd! Ik zie dat jullie de Katwijkse strandhoreca hebben aangedurfd…

  5. Haha wat een geluk die reddingsboot…. Trouwens nog gefeliciteerd met Dick z’n verjaardag!!


Geef een reactie

Categorieën

