Gepost door: prretje | juni 3, 2013

Mannenboek

Abdijentocht1Zo af en toe zie ik wel eens een tweet voorbij komen van mijn echtgenoot en zijn twitterende fietsvrienden.

Het zijn vreemde regeltjes die ik dan lees. Machopraat. Over de middelvinger van Cor de Billy, kroketten in de kantine, verbale en andere soort winden, elkaar vermoorden tijdens een trainingsrit, losse flodders, homopaden, masochisten, kloten, kontzakken. Over worsten, dikke billen en vrouwennagels.

Vanochtend stond er een interview met Bert Wagendorp in de Volkskrant. Over zijn nieuwe boek. Dé roman waarop mannen wachtten. Over trouw, vriendschap, de ram op de schouder, neuken en fietsen. Over mannenvriendschap en de vrouw als complicerende factor.

Ik denk dat ik veel mannen ken die het jongensboek ‘Ventoux’ geweldig zullen vinden.

Responses

  1. Het is bijna vacerdag goede timing om boek te lanceren.


Geef een reactie

Categorieën

