Gepost door: prretje | mei 24, 2013

Afscheidsdagje

IMG_5802kl “Kom op, we gaan nog even naar de zee kijken voordat je weer naar huis gaat.”

IMG_5798klWe rijden richting Denia en lopen een stukkie langs het strand. Een enkele zonaanbidder heeft door hoe blauw de zee is, hoe warm het zand aan je blote voeten. En dan te bedenken dat er nog tientallen van dit soort leuke appartementjes te huur staan.

IMG_5804klJa, dit restaurantje ziet er leuk uit. We zitten er lekker uit de wind. Een gekoeld glas wijn, een mooi opgemaakte salade, gefrituurde visjes uit de zee.

IMG_5811klIn de ogen van mijn tafelgenoot zie ik dat het leven goed is.

IMG_5827kl“Je kunt méér dan je wilt”, heb ik mezelf eerder op de dag in een min of meer filosofische bui horen zeggen. Ik voel aan alles dat het tijd wordt deze theorie nu zelf in de praktijk te gaan brengen.

De deur van dit hek sluit ik met een gevoel van weemoed en grote verbondenheid. Maar met liefde open ik ook weer die andere deur, de deur naar mijn eigen bestaan met z’n eigen uitdagingen.

Responses

  1. Ook dat is goed Irene het leven gaat door.
    Een heel goede reis en een fijne thuiskomst.

    • Zo is het! Weer prettig thuis, ook goed… wél koud!

  2. Natuurlijk is het straks bij ons ook weer gezellig. En je kunt ons over al je vakantieavonturen vertellen of gewoon heerlijk nagenieten!! Goede terugreis xx

    • Thanks, Joke. Intussen veilig thuis, dikke kleren aan en alweer zin in ons uitstapje in juni…. xx


Geef een reactie

Categorieën

