Gepost door: prretje | mei 20, 2013

Wijs

IMG_5509kl “Nee meisje”, zei de oude man.

“Het is helemaal niet zo gek dat je je foto’s van het uitstapje naar het binnenland met overnachting in Boicarent een beetje vindt tegenvallen. Als je zo erg van iets genoten hebt, kunnen plaatjes dat niet altijd weergeven.
Weet je wat je moet doen?
Laat je gevoel even waaien zoals de was in de wind. Gun jezelf de tijd om afstand te nemen en dan zul je zien dat het er morgen anders uitziet.”

IMG_5510kl

Responses

  1. Nou die was moet je hier momenteel niet buiten ophangen. Wordt ie zeiknat i.p.v. droog! Veel plezier nog en groet uit L

    • Hier momenteel ook niet, hoor! We hebben de houtkachel aan…, maar morgen wordt er beter weer voorspeld. Groetjes van ons drie!

  2. Foto’s kunnen nauwelijks vastleggen wat je voelt. Eén van de redenen waarom ik een beetje op fotografie ben uitgekeken is juist wat je hierboven beschrijft. De videos die ik met m’n GoPro maak zijn eigenlijk veel leuker. Ik moet een nieuwe camera, maar ik denk niet dat ik nog voor een DSLR ga. Vooral niet nu nieuwe kleine compact camera’s net zulke goeie foto’s maken, zodat je niet meer met zo’n onhandig ding hoeft te slepen. Veel van mijn mooiste foto’s zijn de laatste twee jaar bovendien al gemaakt met een simpel point and shoot cameraatje.

    • Het nadeel van die videos vind ik vaak dat het snel van dat amateuristische gebroddel lijkt. Ik klooi wel lekker door met m’n fotootjes.

      • Nee, zulke videos, daar begin ik nog geen eens aan. Ben ik veel te lui voor ook. Een GoPro is een high definition POV camera (point of view), net zo groot als een luciferdoosje, met hetzelfde blikveld als je ogen. Die laat je dan een paar minuten lopen, zodat je een registratie hebt van wat je hebt gezien. Maar het kan ook 11 mb foto’s maken. Een per ongelukke foto:
        Accidental shot.


Geef een reactie

Categorieën

