Gepost door: prretje | mei 18, 2013

Ladies day

IMG_5402kl Of dat wel goed gaat, informeert Edwin nog even als hij, na de koffie op het pleintje, met de twee honden huiswaarts keert.

IMG_5386klWij, drie wandelvrouwen, kijken ‘m verbijsterd aan. Waarom zou het niet goed gaan? Gewapend met de GPS hebben we een avontuurlijke tocht door de bergen uitgestippeld. Wat zou ons kunnen gebeuren?

IMG_5373klDat we de in Nederland zeldzame gele hoornpapaver zien?

IMG_5388klDat we over een geblakerd stuk berghelling lopen?

IMG_5395klDat we op het hoogste punt, Penja Blanca, topoverleg houden en besluiten de ene route met de andere te verbinden?

IMG_5399klDat we daarna volledig verstrikt raken tussen al die verschillende terrassen en op een stierenpad uitkomen en bewegende zwarte gevaarten op ons af zien komen waardoor we genoodzaakt zijn rode kledingstukken uit te trekken?

IMG_5406klDat we zodanig naar beneden glijden dat we zo’n beetje in de cactussen terecht komen?

IMG_5409klDat we door onderaan de berg het hek van dit paard te forceren, toch nog de weg terug naar huis konden inslaan?

Als we ons prettig vermoeid thuis in de stoelen laten zakken, is ons enige commentaar dan ook:
“Natuurlijk ging het goed. Een tocht als een zonneroosje…”.IMG_5394kl

Responses

  1. Aha , nu is het duidelijk ! De verstandige man met levenservaring was er niet bij ! Jullie hebben zich prima gered.

    • Wie is die verstandige man met levenservaring dan, Henk en Riet???? Volgens mij heb ik die nog nooit ontmoet. Het lijkt me leuk om ‘m te leren kennen….

      • Vast niet in Spanje te vinden Irene.

  2. Ik merkte al direct dat je ” lef” hebt. Haha.
    Grote groet,
    Ria.

  3. Ha Irene,
    Ziet er goed uit allemaal. Die cactussen komen me bekend voor,staan op Sicilie ook volop in bloei.

    Groetjes, Ineke

    • Ha Ineke en Marco,

      Ik hoop dat jullie ook zo genieten! En een cactus blijft voor ons altijd meer mooi dan prikkelig 🙂
      Heb het nog fijn in Sicilië!

      Groetjes uit Spanje

  4. Dat was nog eens echt avontuur….voor herhaling vatbaar! Wat een prachtige foto’s. Groetjes, Suzan

    • Wat mij betreft was het ook een topper! Als ik jullie bij een volgende gelegenheid nog eens mag vergezellen, hou ik me graag aanbevolen.
      En wist je trouwens dat vechtstieren gek op stroopwafels zijn… 🙂

      Groetjes,
      Irene


Geef een reactie

Categorieën

