Gepost door: prretje | mei 15, 2013

Arco iris

IMG_5268klVan twee verschillende kanten kwam het advies. “Je moet met stijgen en dalen twee plastic bekertjes strak tegen je oren aanduwen, dan wordt je oorpijn misschien niet erger.”

Ja, en dan word ik door het eerste en beste busje van het vliegveld opgehaald en rechtstreeks vervoerd naar een inrichting, dacht ik. Bedankt voor de bezorgdheid maar ik overleef ’t wel zonder plastic bekers op m’n oren. Ik weet een veel beter medicijn voor mijn snotterende hoofd en pijnlijk kloppende oor…:

IMG_5274kleen glaasje koude witte wijn in de laatste zonnestralen van de vroege middag, lekker slapen op de bank terwijl de regen op de terrastegels tikt en de donder rommelt tussen de bergen, uitgebreid bijpraten bij een kop koffie, een mooie arco iris fotograferen op het terras, de rust van de vallei en een goede nachtrust.

Spanje geneest.

IMG_5270kl

Responses

  1. Ja, da’s een beetje balen op een vakantie. Ik ben ook een paar keer ziek op vakantie gegaan, maar het vreemde was, dat het dan steeds binnen een dag vrijwel over was. Beterschap! En die bekertjes, dat heb ik wel eens gezien. Een homoseksuele afro-amerikaanse Northwest flight attendant in een rood pak, die de koffie aan het serveren was met voor de lol op elk oor een witte plastic beker.


Geef een reactie

Categorieën

