Gepost door: prretje | mei 2, 2013

Voorzienigheid

toetsenbordOm 16.55 uur was ik nog volop aan het werk.

Ik rammelde nog enthousiast op m’n toetsenbord om woorden voor een persbericht bijeen te sprokkelen toen ineens, zomaar aan het eind van een regel, er geen letters meer op mijn scherm verschenen. Mijn vingers deden gewoon hun werk maar zonder enig zichtbaar effect.
Wat nou weer, dacht ik geërgerd. Ben ik juist zo goed bezig, krijg je dít.

Ik keerde m’n toetsenbord om en controleerde de onderkant. Niks.
Ik drukte al m’n functietoetsen in. Niks.
Ik controleerde de muis die normaal heen en weer scrolde. Niks.
Ik verving de batterijen van het toetsenbord. Niks.
Ik sloot mijn computer af en zette ‘m opnieuw aan. Niks.
Ik belde de syteembeheerder. Niks.

Simpend over de teloorgang van mijn productieve uitbarsting schoot er plots een term door mijn hoofd waar ik eerder nooit veel mee op had tot een goede vriend mij onlangs op het bestaan ervan wees. Voorzienigheid.

Dit zou best wel eens een gevalletje voorzienigheid kunnen zijn, besloot ik.
Ik gaf me over aan het lot, verliet om 17.05 uur mijn bureau en ging naar huis.

Responses

  1. Nog even en je gaat geloven, dat de Voorzienigheid heeft beschikt, dat jij mijn hoofd bent om mij op het rechte pad te krijgen.


Geef een reactie

Categorieën

