Gepost door: prretje | mei 1, 2013

Verleid!

IMG_5090kl Toen ik vanochtend op mijn balkon stond, zweefde er geur van hyacinten langs mijn neus. Ik snoof ‘m gulzig op en besloot gelijk m’n fiets te pakken om een bollentochtje in de richting van Noordwijkerhout te maken.

IMG_5080klBollen in jurkjes met allerlei kleuren. Net als ontwerper Jan Taminiau voor de koninklijke jurk van Maxima voor blauw koos, deed ik dat ook voor deze close-up.

IMG_5093klWaar de bussen met Japanners, Duitsers en Spanjaarden niet konden komen, parkeerde ik mijn rijwiel moeiteloos. Voor een mooi en rustig doorkijkje.

IMG_5098klWie zin heeft om zich te laten verleiden, kan dezer dagen prima in de Bollenstreek terecht. Want ja, ik zal ’t maar eerlijk toegeven: ook ik ging vanmiddag letterlijk en figuurlijk door m’n knieën. Voor deze roze beauty.

Responses

  1. http://breed23.blogspot.nl/2013/04/het-heeft-hare-majesteit-behaagd.html

  2. Helaas is het weer voorbij…

    • Zeker, maar volgens mij hebben we er allebei genoeg van genoten. Mooie plaatjes had jij ook van ‘treinen tussen de bollen’.


Geef een reactie

Categorieën

