Gepost door: prretje | april 27, 2013

Oranje feestje

IMG_5000klIn ons dorp nam men alvast een voorschotje op de oranjefestiviteiten: Voetbal Vereniging Katwijk werd vandaag kampioen van de Topklasse.

IMG_4985klEen voetbalfeessie dus.

IMG_4997klOndanks het feit dat ik een liefhebber van het spelletje ben, kan het lokale amateurgepingel mij eerlijk gezegd gestolen worden.

IMG_4992klMaar misschien was dat nu juist de reden waarom de stoet oranje-zwarte feestgangers aan het eind van de middag luidtoeterend langs mijn huis trok.

IMG_5001klEn de bierwalm hing nog lang in de straten.

Responses

  1. Heeft “onze” Dirk Kuijt de route uitgestippeld?

    • Geen idee. Hij is de hele week nog vrij dus alle tijd om bij te komen…

    • Dirk was van Quick Boys.

      • Nee hoor! Niet deze. Je gelooft het niet maar ik heb een collega die Dirk Kuijt heet en er is geen grotere Katwijk-fan te vinden dan hij. Een naamgenoot dus….

  2. Ik zat vast bij het kruispunt Hoorneslaan/Biltlaan toen die stoet voorbij kwam. Tien bussen vol. Laat ik nou toch altijd hebben gedacht dat een elfdtal uit, uhhh… elf personen bestaat.

    • Succes heeft vele vaders.


Geef een reactie

Categorieën

