Gepost door: prretje | maart 27, 2013

Krantenartikel

IMG_4493kl“Natuurlijk mag je langskomen om een artikeltje over onze nieuwe bieb te schrijven”, zei ik tegen de journalist van het Leidsch Dagblad.

Mijn collega en ik struikelden de volgende dag zowat over onze woorden, zó graag wilden we iets vertellen over deze moderne en frisse vestiging in het gemeenschapshuis de Burgt in Rijnsburg. De verslaggever had amper tijd om, tijdens onze stortvloed van enthousiasme, fatsoenlijk aantekeningen te maken maar de grote lijn van ons verhaal was hem wel duidelijk.

Een paar uur na ons praatje kreeg ik een berichtje van hem op mijn mobiel binnen. “Wat waren de openingstijden ook alweer? Kan m’n eigen handschrift niet meer lezen, excuus hiervoor.”
Geen enkel probleem om nog even te melden dat de bieb van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 22.00 uur open is en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur.

Toen volgde er nog een afsluitend smsje dat ik als een duidelijk complimentje voor ons nieuwe onderkomen opvatte: “Als ik stop met werken, ga ik vaak langskomen.”

Leuk! En altijd welkom.

Responses

  1. Leuk artikel! Frisse bieb! En nu maar hopen dat de mensen blijven lezen! Want daar gaat het uiteindelijk om. En dat ze niet dichtgroeien, van de appelpunten. Zijn die altijd vers?

    • De mensen worden hier op allerlei manieren verleid om heel veel te lezen (en dan heb ik het niet over de appelpunten….:-)). Kom gerust een keer kijken als je in de buurt bent. En op 1 juni is er open dag voor alle organisaties in de Burgt.

      • Ik ga zéker kijken! Maar de appelpunten zijn vers?

  2. Was het een echte journalist of familie… Komen graag een keer kijken met de collega’s van school.

    • Nee, zeker geen familie! Een journalist in het wild 🙂
      Kom gerust kijken: het ziet er echt fantastisch uit en we zijn er superblij mee.


Geef een reactie

Categorieën

