Gepost door: prretje | maart 20, 2013

Familie

IMG_4363klTer gelegenheid van de verjaardag van mijn kleine broertje trakteerden mijn kleine zusje en ik hem vandaag op een lunch in een sfeervolle boerderij.

IMG_4360kl“Jeetje zeg”, zei ik, “mijn kleine broertje is nu 46 jaar en m’n kleine zusje straks 50 jaar. Wat worden jullie oud…”

De jarige reageerde gelijk. “Ik zie er nog best uit”, meende hij, “maar als ik zo naar m’n zussen kijk, met die brilletjes op hun neus om de menukaart te kunnen ontcijferen, tsja dan is dat best confronterend.”

IMG_4362klWe lachten hem liefhebbend toe en vervolgens dompelden we ons heerlijk een uurtje onder in een warm en veilig familiebadje.

Responses

  1. Wat een leuke foto van jullie drieën!

  2. Enne zo te zien heeft hij zijn brilletje de hele dag nodig en zijn zussen alleen met lezen. Zo te zien gezellig geweest, bij ons is het drie om drie.


Geef een reactie

Categorieën

