Gepost door: prretje | februari 27, 2013

Verboden

mondhygiënistSommige dingen zouden gewoon keihard verboden moeten worden.

Zoals dat de tandarts tegen je zegt:
“Mevrouw, mag ik u van harte feliciteren? De foto’s bewijzen vandaag opnieuw dat uw gebit in uitstekende vorm verkeert en dat er hier voor mij niets te doen valt.”

Dat de tandarts zich met een toch enigszins teleurgestelde blik afwendt en vervolgens met een licht geïrriteerde voetbeweging de stoel aanspoort weer in de rechte stand te geraken.

En dat, als je dan opgelucht je jas pakt en in de richting van de deur loopt, de tandarts je op een quasi gul toontje op het laatste moment nog even toevoegt:
“Mevrouw, ik maak graag voor volgende week een afspraak voor u bij de mondhygiëniste.”

Bah!

Responses

  1. Zoals mijn nieuwe tandarts tegen me zei: je hebt een gebit waar je oud mee kunt worden. Maar… (vul op de puntjes in: ik zie een paar opgebouwde kiezen die vervangen moeten worden door kronen).

  2. Geen gaatjes, geen klachten….dan ook geen mondhygienist, zou ik zeggen


Geef een reactie

Categorieën

