Gepost door: prretje | februari 6, 2013

Teleurstellend

teleurstelling“Mam…?

Het is niet helemaal goed gegaan met die laatste proefwerkweek.
Vooral de cijfers voor m’n examen zijn nogal teleurstellend.
Ja.
Ik had het misschien toch iets anders moeten aanpakken.
Dat ga ik vanaf nu dan ook doen.
Want ja, ik heb het gewoon niet goed gedaan, dat geef ik nu wel toe.
Al had ik best goed geleerd, ergens had ik blijkbaar moeite om het goede antwoord op papier te krijgen.
Ráár, maar mijn idee om een stuk later te beginnen met leren, werkte bij anderen wél maar was bij mij niet zo succesvol.
Ja.
Ja.
Ik ga er nu echt serieuzer mee om.
Fijn dat we hier zo’n goed gesprek over hadden, mam.
Welterusten.”

En toen lukte het mij zowaar om niet te zeggen: “Duhhh, had ik het niet gezegd?”

Responses

  1. Leuk dat hij het zelf inziet en de schuld ook niet op een ander schuif.

  2. Perfecte reactie Ireen!!!! (hier schrijft een ervaringsdeskundige…….;)))))


Geef een reactie

Categorieën

