Gepost door: prretje | januari 14, 2013

Koude borstjes

IMG_3245kl“Joehoe, ik heb koude borstjes”, riep ze met een zeurstemmetje.

Ja ja, dacht ik geërgerd, daar heb je háár weer op die luie stoel aan de Boulevard, die één die nooit wat anders doet dan zitten.

En hoewel ik normaal gesproken snel geneigd ben iemand met warm mededogen te bekijken, fietste ik mevrouw de strandstoelzitter nu ijskoud voorbij. Maar niet voordat ik haar op vals toontje nog even had toegevoegd: “Meid, stel je niet aan, ik hoor je ’s zomers ook nooit klagen.”

IMG_3247kl

Responses

  1. Hartstikke leuk. !!
    Grote groet,
    Ria van Eck.

  2. Maar ze zit het hele jaar wel uit de zon, ook ’s zomers.

    • Welnee, ze zit ’s zomers toch volop in het zonnetje… zeker met haar borstjes. Ze moet gewoon niet zo mekkeren 🙂

      • Ik wil degene die ernaast gaat zitten wel eens horen…

  3. Zo grappig op de vroege ochtend , ik zou zeggen meer meer meer

  4. […] van de zon. Ook de dame in de strandstoel die in januari nog klaagde over koude borstjes, volgens prretje dan, koesterde zich nu heerlijk in het zonnetje. Een zonovergoten Boulevard en een druk strand het […]


Geef een reactie

Categorieën

