Gepost door: prretje | januari 10, 2013

Pomp

IMG_3223kl“Heeft u dan geen man die dat voor u wil doen?”

“Nee”, antwoordde ik de hulpvaardige jongeman van de fietsenzaak, “die heb ik inderdaad niet.”

Ja, wat had ik dan moeten zeggen?
Dat ik wél een man heb en dat die man een fietspomp heeft maar dat die fietspomp zo’n ingewikkeld geval is met allerlei metertjes en rare dingen en zo dat ik er met geen mogelijkheid mijn banden mee kan oppompen en dat als ik dan vraag aan die man met die ingewikkelde fietspomp of híj misschien m’n banden wil oppompen dat-ie dan moppert en uiteindelijk weigert omdat ik van die stomme ventielen aan m’n wielen heb zitten volgens hem.

Dat had die hulpvaardige jongeman van de fietsenzaak, die op mijn verzoek in een paar seconden – pffff – mijn banden zo vol lucht blies dat ik nu weer vrolijk over de weg vlieg, waarschijnlijk een beetje raar gevonden.

Responses

  1. Herkenbaar 🙂

  2. maar wij niet hoor.
    Grote groet,
    Ria van Eck.

  3. Zit er niets anders op dan een nieuwe fiets kopen.-;)


Geef een reactie

Categorieën

