Gepost door: prretje | december 31, 2012

Munitie

IMG_3201klHoe vaak ik mijn zoon ook aanmoedig om ’s avonds alvast zijn schooltas voor de volgende dag in te pakken, mijn woorden vallen meestal op de grond zoals momenteel de kerstboomnaalden mijn vloer groen kleuren als ik iets te enthousiast langs ren.

Wat schetst mijn verbazing toen ik vanochtend vroeg beneden kwam om naar mijn werk te gaan en daar een compleet ingepakte rugzak met munitie aantrof…: ondanks mijn jaarlijkse vuurwerkontmoedigingsbeleid was mijn zoon helemaal klaar voor oudjaar.

Iedereen een gezellige jaarwisseling en een nieuwjaar met een gouden randje toegewenst!

Responses

  1. Dat gouden randje wensen wij jullie ook!! Fijne jaarwisseling en tot snel xxx

  2. Jullie ook alle goeds toegewenst en dat we nog vele blogs mogen lezen.


Geef een reactie

Categorieën

