Gepost door: prretje | december 27, 2012

Rust

IMG_3121kl“Ik wil jou op donderdag en vrijdag niet op je werk zien”, was er van hogerhand op niet mis te verstane wijze manier tegen mij gezegd. En er waren er meer die me vertelden dat ik wat gas terug moest nemen…

“Belachelijk!”, dacht ik eerst. “Dat maak ik zelf nog wel uit”.

Maar na twee volle en gezellige dagen in gezelschap: met mooie gesprekken, onverwachte onthullingen, hilarische lijstjes met ergernissen van het jaar, eten bereiden, spannende spelletjes, ziekenbezoek, taxi spelen en veel drukte en gelach moet ik eerlijk bekennen dat ik ontzettend geniet van de rust van deze derde kerstdag in m’n eigen huis.

Responses

  1. Van lagerhand zou je dat nou nooit horen. Het was inderdaad erg stil in de backoffice, maar gelukkig erg druk in de uitlening!
    Geniet nog even van deze rustperiode.
    Tot volgend jaar
    zegt Bert met het lange haar.

    • Nee Bert, ik ben er nog op oudjaar….
      Of jij moet verstek laten gaan? Maar ik vermoed van niet: er ligt nergens ijs 🙂

      • Ik liet verstek gaan. Vanmorgen schaatsles gegeven en vanmiddag wat utteren.
        Fijne jaarwisseling toegewenst!


Geef een reactie

Categorieën

