Gepost door: prretje | december 23, 2012

Kaart

IMG_3143klSinds een jaar of drie stuur ik geen kerstkaarten meer en daarmee neemt vanzelf het aantal traditionele kerstmanplaatjes en lieflijke sneeuwtaferelen dat op m’n deurmat valt, af.
Toch ontvang ik nog altijd een stapeltje kerstpost. Eén inzending trof me dit jaar. Het waren eigenlijk twee kaarten in één envelop. De ene kaart wenste mij, tesamen met mijn familie en andere dierbaren, geluk, gezondheid en liefde toe. De andere kaart was een bedankje voor de getoonde belangstelling bij het overlijden van een dochter.
Onder het overkoepelende motto:

“Life isn’t about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.”

Responses

  1. Hoi Irene,

    Dit soort inspirerende uitspraken hebben we allemaal wel eens gelezen of gehoord. Maar als ie uit de mond komt van iemand die een kind heeft verloren word ik even stil.

  2. Ontroerend mooi .

    Liefdevol Kerstfeest en al het goede voor 2013.

    Grote groet,
    Ria van Eck.


Geef een reactie

Categorieën

