Gepost door: prretje | november 14, 2012

Lucht happen

Met een vol en onrustig hoofd kom ik vanmiddag om half twee thuis. Even twijfel ik.
Zal ik?
Of toch maar niet, eigenlijk moet ik nog van alles doen.

Ik ga.

Twintig minuten in de auto en dan wandel ik bij De Zilk de duinen in. Het is mooi in de natuur, de zon voelt warm, m’n jas hangt open. Als ik in de verte een kudde schapen zie, dwaal ik van het pad af.
“Bent u er ook, mevrouw?”, lijkt het pakketje wol me te vragen.
“Ja, ik ben er ook.”

Kris kras loop ik door het gebied. Over kleine paadjes. Langs mooie bomen.

Na twee uur ben ik helemaal rustig en mak als een lammetje.
Nooit twijfelen als je lucht kunt happen.

Responses

  1. Had ik het geweten dan had ik lekker mee gegaan. Ik kon ook wel wat lucht gebruiken!

  2. Volgende keer van harte welkom, Peet!

  3. Ietsjes noordelijker ging ik om dezelfde tijd ook de benen strekken http://ineke-blom.blogspot.nl/


Geef een reactie

Categorieën

