Gepost door: prretje | november 13, 2012

Functioneel gelovige

Met een brede grijns op z’n gezicht overhandigt mijn 16-jarige zoon een A4-tje aan me.

“Zo”, zegt-ie, “aan mij zal het niet liggen. Ik ben lekker op tijd.”
Ik werp een blik op het vel en kan niet anders dan zijn statement bevestigen.
“Vriend, ik wilde dat je met alles zo snel was”, weet ik er nog op redelijk serieuze toon uit te brengen.

Dan kijken de functioneel gelovige en ik elkaar aan en moeten we allebei hard lachen.

Responses

  1. wat zijn ze toch leuk he Pubers


Geef een reactie

Categorieën

