Gepost door: prretje | november 9, 2012

Verdwalen

Verdwalen, zegt Van Dale’s groot woordenboek der Nederlandse taal, betekent van de weg afraken, de weg niet meer weten.

Dat klopt, en ik kan ’t weten. Na een kleine week Windows 8 dool ik nog steeds als een verdwaald schaap door het geheugen van mijn computer en zoek ik wanhopig naar m’n vaste routine die ergens verstopt ligt onder allerlei openklappende vensters. “Je bent weer helemaal up-to-date”, zegt de huissysteembeheerder op een voldaan toontje.

Zelf denk ik: ik ben terug bij af en ik kan de startknop nergens vinden.

Responses

  1. Niet iedere verandering is een verbetering.

  2. Dat hele windows zal eeuwig en altijd een domme imitatie van apple blijven.

    • Geloof ik graag maar vooruit: ik moet ’t er maar mee leren doen….

  3. Hoera! Microsoft gaat Windows 8 restylen. Het wordt weer zoals je van een besturingssysteem voor een PC verwacht. Het wordt nu al de grootste marketingblunder genoemd sinds Coca Cola zijn smaak in de jaren 80 wijzigde. Microsoft heeft er met Windows 8 voro egzorgd dat de pc verkopen wereldwijd onderuit zijn gegaan. Niemand wil Windows 8.


Geef een reactie

Categorieën

