Gepost door: prretje | oktober 8, 2012

Non

“Zou jij een non kunnen zijn?”, vroeg iemand mij van de week.
Daar moest ik wel even over nadenken.
Toen antwoordde ik vrij lafhartig: “Ik zou de betekenis van het woord non dan zelf willen invullen en het van de omstandigheden laten afhangen welke interpretatie ik zou kiezen.”
Jaja, soms ben ik slim.
Ik dacht: Als ik het dan na een dag en nacht zat ben om een vrouw te zijn die in een klooster woont, dan kan ik altijd nog tijdelijk een onderdeel van een spinnewiel, óf een witte duikergans, óf een Italiaanse muziekterm, óf een dakpan in de vorm van een halve afgeknotte holle kegel, óf een clue, óf een Bijbelse figuur, óf een Franse ontkenning, óf een insect, óf een manloze dame zijn.
Uitdaging genoeg, leek me.
Responses

  1. Kortom, je antwoord op de vraag is dus: “Non!”

  2. Qua beweging ben je al op non-actief gesteld….


Geef een reactie

Categorieën

