Gepost door: prretje | september 10, 2012

Hilarisch

– “Zo, fantastisch.”
“Ja.”
– “Hoe gaat het met jou?”
“Nou, met mij is het hartstikke goed.
– “Oké.”
“En met jou?”
– “Een beetje gespannen natuurlijk.”
“Gespannen.”

“Jij staat heel bewust in het leven?”
– “Ja.”
“Je bent vegetariër, las ik.”
– “Ja.”
“Ik ben zelf geen vegetariër.”
– “O.”
“Ik eh…”
– “… eet alles wat los en vast zit.”
“Nou nee, ik eet alles biologisch én ik eet graag mijn eigen koeien. Dat klinkt misschien raar, maar ja, daar heb ik gewoon zelf voor gezorgd. Ik vind dat ook een soort eerbaarheid voor dat dier, dat-ie ook door mij weer opgegeten wordt.”

– “Reïncarnatie ook?”
Ja, daar geloof ik ook in.
– “O ja, dat je later terugkomt als een koe? Goh, interessant.”

Zo’n hilarisch en ongemakkelijk gesprek als tussen boer Willem en Michel verzin je toch niet? En dat is nou precies waarom ik naar Boer Zoekt Vrouw kijk. Lekker gruwen.

Responses

  1. Dan gruwel je ook vast van de boer uit de bollenstreek die verbaasd was dat hij alleen brieven kreeg van oudere vrouwen, terwijl hij, zowel uiterlijk als in
    zijn gedrag wel 65 leek i.p.v. 48.

  2. Inderdaad, aan boer Aad gaan we nog een hoop lol beleven 🙂

  3. ..en die lieverd die nu al op zijn knieen zit, die gaat het worden, let maar op. Nog een reden om te blijven kijken, toch?:)

    • Tuurlijk…, we gaan ’t meemaken!

  4. soms is het gewoon lekker om iets te zien wat alleen maar vermakelijk is , dus ik ben fan haha


Geef een reactie

Categorieën

