Gepost door: prretje | juli 31, 2012

Strandprobleem

Je zult maar van die verschrikkelijke dilemma’s hebben.

Dat je op een willekeurige zomerdag voor de zoveelste keer je hersens breekt over de vraag: welk boek past nou het beste bij mijn bikini, óf eventueel andersom: welke bikini matcht met het boek dat ik aan het lezen ben.

Want ja, het plaatje op het strand moet wel kloppen natuurlijk.
Jarenlang tobben maar nu is eindelijk de redding nabij.

Wil ik m’n aubergine-groene bikini aan, dan gaat Kurt Vonnegut mee. Ben ik toevallig in ‘Eating animals’ van Jonathan Safran Foer bezig, dan hijs ik me in m’n groen-witte setje. En trekt m’n lover toevallig zijn blauw-met-gele-objecten-zwembroek aan, dan prop ik snel ‘Life of Pi’ van Yann Martel in z’n strandtas.

Met deze website heb ik alles onder controle. Alleen die bikini van 235 dollar die bij m’n lievelingsboek Crime and Punishment van Fyodor Dostoevsky hoort, moet ik nog even zien te scoren.

Van die dingen…
Tuurlijk!

Responses

  1. Weer een reden om geen E-book te nemen, zus….alle kaften zijn daar grijs-wit…..

  2. Dan kan je het wel met een grijze bikini af. 😉

    • Originele oplossing maar wel een beetje saai, hoor 🙂


Geef een reactie

Categorieën

