Gepost door: prretje | juli 2, 2012

Klusje

Zo vlak voor de vakantie zijn er nog tal van klusjes die snel even gedaan moeten worden: de druiven dieven bijvoorbeeld.

Hup, de trap erbij.
Omhoog.
Blaadjes eraf.
Top eruit.
Het gesnoeide in de groene bak proppen.
O jee, nog één tak vergeten.
Weer de trap op.
En toen zag ik ze bovenop mijn schuur:
een hoopje spontaan aangewaaide dakbloempjes.

Vlug de trap weer af.
Fototoestel gehaald.
Gauw weer omhoog.
Klik! Hebbes!

Op naar het volgende klusje.
Waar is m’n strijkplank?

Responses

  1. …en een stuk spekkoek (foto 1) op de koop toe?

  2. Weet je dat-ie me pas op de foto opviel, Tim? Eigenlijk zou ik een nader onderzoek moeten instellen naar dat stukkie spekkoek. Maar ja: dan moet ik die trap weer pakken….


Geef een reactie

Categorieën

