Gepost door: prretje | juni 7, 2012

Body

“Ik krijg een nieuwe body”, vertelde ik van de week enthousiast aan mijn wandelgenoot.

“Een nieuwe body?” zei hij langzaam, terwijl-ie me van top tot teen opnam, “was dat nodig dan?” Hoewel ik een seconde twijfelde of ik ‘m een corrigerende tik met de paraplu zou geven, begon ik hem uitvoerig uit te leggen dat het hier om een nieuwe body voor mijn fototoestel ging.

Vandaag rinkelde mijn mobiel: “Je nieuwe body is binnen, kom je ‘m even halen?” Ik wist gelijk waar ’t over ging en haalde met gezwinde pas de doos met inhoud op. Voorlopig zal m’n body daar nog wel even blijven zitten want mijn dagen zitten zo overvol geperst dat er geen tijd is om ‘m rustig in gebruik te nemen.

Geeft niks, want wat in het vat zit verzuurt niet. Bovendien kan ik dan nog even oefenen: “Het nieuwe lijf van mijn fototoestel is binnen. En ja, ik vond zelf dat het geen overbodige luxe was.”

Responses

  1. Mooi Irene! Ik ga vandaag even je oude lijf schoonmaken. Maar tegen dat nieuwe jonge lijf kan hij niet op.

  2. Spannend he, zo’n nieuwe body. Ik weet nog goed dat ik de mijne kreeg. Toevallig ook van dezelfde maker als de jouwe. Veel plezier ermee!

    • Ja, zeker spannend. Meestal ben ik van de afdankertjes maar nu heb ik, geheel op eigen initiatief, iets nieuws aangeschaft en ik ben er echt onwijs blij mee. Nu langzaam maar zeker de mogelijkheden van het gevaarte gaan ontdekken…


Geef een reactie

Categorieën

