Gepost door: prretje | april 17, 2012

Logistiek probleem

“Mijn ingesneden luikjes zagen er professioneel uit waarna dat stuk gereedschap moeiteloos naar binnen ging, zodat ik de ribben vrij makkelijk kon breken. Daarna zijn we bezig geweest met de organen in de borstholte. Volgende week gaan we in twee sessies van drie uur verder met de rest. Maar als ik al even in de richting van de buik keek, zou dat wel eens een heel onfrisse toestand kunnen worden. ’t Zag er daar aardig opgezet uit en je wilt niet weten wat er dan allemaal kan gebeuren. En áls dat gebeurt, heb ik een groot probleem. Want als ik dinsdag aan het eind van de middag met een besmeurde outfit die snijzaal uitkom, hoe kan ik er dan donderdagochtend weer schoon naar binnen gaan?”, luidde de kwestie op zondagmiddag.

Met veel organisatietalent verzonnen de student geneeskunde en haar wasvrouw een zodanig logistieke oplossing dat een witte rentree later in de week tot de mogelijkheden behoorde.

Uiteindelijk bleek ’t allemaal niet nodig. Het whatsappbericht van vanmiddag was kraakhelder: “Labjas hoeft nog niet gewassen te worden. Niets al te gruwelijks is voorgevallen.”

Met dank aan een welwillend lijk, dacht ik.

 

Responses

  1. Het lijk zal dan wel een man zijn geweest, volgens Alice Cooper “Only women bleed”.
    Lebbis ken ik overigens wel, maar wie Labjas is….. 😉 ?

    • Haha! Haast net zo leuk als Lebbis 🙂 En je hebt gelijk: het lijk was een man!


Geef een reactie

Categorieën

