Gepost door: prretje | januari 4, 2012

Excuus

Stel dat ik bij de Joodse gemeenschap hoorde, zou ik er dan blij mee zijn dat juist PVV-leider Geert Wilders er nu voor pleit dat de regering alsnog haar excuses aanbiedt voor de “passieve houding” van de Nederlandse regering in ballingschap ten aanzien van de Jodenvervolging in de Tweede Wereldoorlog?

Dat vraag ik me nou de hele dag al af.

Of zou ik die woorden van spijt inpakken en terugsturen met een briefje waarop te lezen staat: “Zorg ‘r zelf maar liever voor dat het nooit meer gebeurt.”

Geef een reactie

Categorieën

