Gepost door: prretje | december 28, 2011

Handschoenen zonder vingers

“Mam, als je nog eens naar de stad gaat, wil je dan een paar van die handschoenen zonder vingers meenemen?”, vroeg mijn zoon onlangs.

Ik stelde de vraag niet hardop maar aan m’n ogen moet-ie gezien hebben dat ik handschoenen zonder vingers niet erg serieus nam. “Ze staan wel stoer”, zei hij, “en bovendien is het handig om straks vuurwerk mee af te steken.”
Niet in het minst door ‘m overtuigd, zag ik vandaag in de stad een paar handschoenen met geamputeerde vingers voor de helft van de prijs. Ik kocht ze voor ‘m.

Maar voordat ik thuis was, ontdekte ik zelf de meest legitieme reden om ook een paar handschoenen zonder vingers te willen hebben. Om buiten te kunnen Wordfeuden. Met warme hand en vrije vingers.
Jammer genoeg vielen de handschoenen zonder vingers gelijk in de smaak bij mijn zoon.

Responses

  1. Dick heeft er genoeg in zijn kast bij de fietsspullen liggen. Misschien een beetje te groot?

    • Veeeeel te groot en niet lekker warm, Ed. Ik feud m’n words wel binnen (zonder brilletje kan ik ’t toch niet meer lezen….: erg!!!!)


Geef een reactie

Categorieën

