Gepost door: prretje | november 22, 2011

Tijdelijke werkplek

Vorige week verbleef ik twee dagen op stand.
In Noord-Holland.
Om precies te zijn: in Heemstede.
Met als doel om, samen met een collega, in relatieve rust en zonder onderbrekingen aan het beleidsplan 2012-2013 te werken.

Het waren lange dagen.
Met rode wangen van concentratie en het nodige hersengekraak.

Er heerste een goede werksfeer…

aan de tafel bij mijn collega thuis.

En Huis te Manpad gebruikten we om tussen de middag een frisse neus te halen.

Responses

  1. Ik durf het bijna niet te vragen…….. Kost dat?

    • Ha die Tim,

      ik hoopte al dat je het zou vragen. Zodat ik de gelegenheid zou krijgen het volgende te antwoorden: NIKS! HELEMAAL NIKS!
      Serieus, geen fancy bureau ingehuurd om het beleidsplan te schrijven, maar gewoon zelf aan de tafel bij mijn collega in huis. Met tussen de middag een bruin bolletje met kaas. De grootste uitspatting was een wandeling naar dat mooie huis. Geen overuren, niet eens benzinekosten gedeclareerd.
      Waar maak je deze bescheidenheid nog mee? Als ik zie wat het uitgavenpatroon van menige gemeente is als het om dit soort dingen gaat, dan past enige waardering over het feit dat in mijn werkveld elk dubbeltje drie keer wordt omgekeerd en dat er bij ons geen enkele luxe is weg te snijden. En er desondanks nog kwaliteit geleverd wordt.
      Zo dat ben ik kwijt! Nogmaals bedankt voor het vragen, Tim! Het was me een genoegen.

      Irene

      • Niets te danken, het was me een genoegen!

  2. Zou je de Manpadslaan eens af moeten lopen of fietsen, tot de Leidsevaart of verder over het spoor richting Vogelenzang. De weg ligt iets naar het noorden naast dit huis te Manpad. Mooie omgeving hier op de oude duinenrijen.

    • Hallo Piet,

      Ja, dat hebben we gedaan. Over het spoor richting Vogelenzang. Prachtige omgeving: in drie kwartier wel 15 herten gezien. Ik was hier helemaal niet bekend maar was prettig verrast. Ga er vast in het voorjaar nog wel eens terug om een rondje te maken.
      Dank voor je reactie!

      Irene

  3. Een stukje jeugdsentiment. Hier vlak bij heb ik mijn 3 leukste schooljaren doorgebracht: 2 jaar Havo en 1 jaar Pedagogische Academie.

  4. Hoi Irene,

    Beviel goed, dat nieuwe werken!

    Groetjes, Ineke


Geef een reactie

Categorieën

