Gepost door: prretje | november 21, 2011

Kracht

“Wat is jouw kracht?”,
vroeg iemand me vandaag.

Mijn kracht?
Héb ik die dan?, dacht ik gelijk.

Ik móest wel kracht hebben.
Anders had ik geen antwoord.
En dat is vrij krachteloos.

Ter verstrooiing en vermaak zei ik bijna: “Ik stá in mijn kracht”.
Maar de uitdrukking ‘in je kracht staan’ heeft de titel vaagste vaagtaal van 2011 gewonnen.
Dus daar zag ik van af.
Uiteindelijk heb ik toen maar gezegd dat vasthoudendheid mijn kracht was.

En daar kwam ik mee weg.

Responses

  1. Hoi Prretje,

    Veel succes met bloggen!

    Hartelijke groet

    Arjen Ligtvoet
    Redactie Vaagtaal

  2. Er zit in ieder geval veel kracht in je handen!

    • Krachtige vrouwenhanden: veel meer valt er niet te wensen, toch Ed?


Geef een reactie

Categorieën

