Gepost door: prretje | november 2, 2011

Carpe diem

Toen ik vanmiddag (2 november, met buiten een temperatuur van ruim 14 graden en een strakblauwe lucht) een ontspannend mountainbiketochtje door de streek maakte, werden mijn gedachten onderweg traag als stroop vanwege een stemming van kalme tevredenheid over het hier en nu.

Tot ik op de terugweg langs Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk kwam. In deze grijze bunker voor de rijken doen ze duidelijk niet aan Carpe Diem of leven in het heden, maar zijn ze al volop bezig met de agenda van over zeveneneenhalve week.

In één klap zijn m’n lome hersenspinsels verdwenen. Op het duinpad naar Katwijk kan ik alleen nog maar denken: vroeg of laat wordt ’t Kerstmis.

Responses

  1. Dan al?

  2. Nu al een kerstboom? Ach ik snap het ook wel, ziet er ’s avonds zo gezellig uit!


Geef een reactie

Categorieën

