Gepost door: prretje | oktober 6, 2011

Verzekering

Uren zit ik ervoor aan tafel om alle bonnetjes, rekeningen en tickets uit te zoeken. De meest complexe formulieren vul ik ervoor in en voor de duidelijkheid doe ik er nog een uitgebreid verslag bij.

Het is de eerste keer van m’n leven dat ik een claim indien via mijn reisverzekering. En hoewel ik geen cent teveel vraag, heb ik toch het gevoel van één ding verzekerd te kunnen zijn: dat de verzekering lang niet alles gaat verzekeren.

Responses

  1. dat is altijd een hele rompslomp en dan kunnen ze je nog vragen stellen dat je denkt huh wat heeft dat er mee te maken , bv kan U zoon even op het spreekuur komen van de bedrijfarts en als je dan zegt nee want hij heeft een dwarslaesie , dan heel verbaasd zeggen , o dus hij kan niet lopend komen……….soms kan ik ze wel door de telefoon heen trekken

    • Ik kan me je frustatie goed voorstellen, Elly. Diep ademhalen…

  2. Dit evenement wordt niet vergoed…..

  3. Ireen, nog een bonnetje van Mo nodig ………


Geef een reactie

Categorieën

