Gepost door: prretje | september 13, 2011

Leeg

Bij de kapper hoorde ik mevrouw 1 de volgende vraag stellen aan mevrouw 2: “Zeg, hoe was jouw zomervakantie?”
Mevrouw 2 wachtte een paar lange tellen en antwoordde toen gedeprimeerd: “Ach ja, wat moet ik ervan zeggen? Ik mag niet klagen, laat ik ’t dáár maar bij houden.”
“O”, luidde de belangstellende reactie van mevrouw 1, “iets bijzonders dan?”
“Nee hoor, dát niet”, zei mevrouw 2 met een graftoonstem, “maar laten we eerlijk zijn: het weer had natuurlijk een stuk beter gekund”.

Mevrouw 2 heeft vast heel dom haar, verzon ik en draaide me om in de stoel. Maar nee, tot mijn verbazing zag ik niets vreemds.
Sindsdien vraag ik me af of ze bij de kapper soms ook behandelingen tegen leeghoofdigheid aanbieden.

Responses

  1. ligt niet aan het haar , hebben nog niet mee gemaakt dat je leven in paar tellen volledig op zn kop kan staan…….

  2. Inderdaad Elly!

  3. Inderdaad Elly, ervaringen in je leven maken je tot wie je nu bent.
    Een ieder draagt zijn/haar eigen last met zich mee door het leven.
    Soms kan je leven zo makkelijk zijn, soms loodzwaar.
    I guess, we will all have to deal with it.

  4. Wijze woorden, mensen. Misschien moeten we een keer met elkaar afspreken bij de kapper… 🙂


Geef een reactie

Categorieën

