Gepost door: prretje | mei 3, 2011

Wisteria

De naam Wisteria is afkomstig van de Amerikaanse hoogleraar Caspar Wistar. Ik zeg alleen nooit: Kijk eens, hoe overdadig m’n Wisteria bloeit. Dan heb ik het altijd over m’n Blauweregen. Hoewel die naam ook een beetje dubieus is want Wisteria’s bestaan niet alleen in blauw maar ook in wit, roze, lila en paars.

De heerlijk geurende bloemen die vanaf de pergola naar beneden hangen, brengen m’n tuin momenteel in een lila stemming. En in mijn hoofd klinkt het melancholieke liedje van de Amerikaanse singer/songwriter Richard Shindell.

Wisteria

Lets not drive away just yet
Give me a moment more
To walk through those rooms again
To walk through that door

If we turn off the radio
Ive only to close my eyes
And the wind in the sycamores
Will carry me home

The vine of my memory
Is blooming around those eaves
But its true its a chore to tame wisteria

Im tempted to ring the bell
Maybe theyd let me in
Or maybe its just as well
To let it just be

Remember the price we paid?
It seemed like a lot back then
Remember the love we made
The day we moved in?

Responses

  1. Domme off topic vraag, maar hoe kan je een Youtube clip embedden nu ze een andere manier daarvoor hebben ingevoerd?

  2. Denk dat ik het al weet…

  3. Zal zeker geen domme vraag zijn maar waarschijnlijk ben ik te dom om een afdoende antwoord te geven. Ik rommel altijd maar wat aan. URL kopiëren en als video uploaden via de URL. Et voilá!

  4. Als je op “delen” klikt onder een video, en dan op “insluiten” zie je de code die je in je pagina kunt plakken. Daar kan je ook de afmetingen ingeven zoals je die op de blog wilt hebben. Dat zat vroeger allemaal op een andere plek, en ik kon niet vinden waar het nu was ondergebracht.


Geef een reactie

Categorieën

