Gepost door: prretje | april 29, 2011

Tijd

Ik kan ’t me nog goed herinneren.
Hoe we een enorm grote televisie in een verre uithoek van de bibliotheek hadden klaargezet. Omdat daar de enige aansluiting zat. En dat we (de bieb ging toen tussen de middag gedurende twee uur dicht) met een boterhammetje in de hand, ademloos zaten te kijken naar de bruiloft van Charles en Diana.

Vandaag gluurde ik om twaalf uur even live mee via m’n computer en zag William en Kate voor het altaar staan. Het deed me eigenlijk niet zoveel. Op één ding na dan. Dat het dertig jaar verder was.

Dertig jaar!

Responses

  1. Ik dacht dat het aan de Wedding lag, maar misschien ligt het inderdaad aan ons? Zijn we oude cynische vrouwen geworden die niet meer in sprookjes geloven?

    • Het ligt mede aan ons, denk ik. Maar ik bestrijd met alles dat in me is dat we oude en cynische vrouwen zijn geworden. In sprookjes geloven we niet meer, da’s zonder meer waar.


Geef een reactie

Categorieën

