Gepost door: prretje | maart 30, 2011

Wespennest

“Een inhoudelijk voetbalverhaal, met warmte verteld. En dan zijn de mensen enthousiast”, zegt discipel Dennis Bergkamp.

“We kregen alleen dictaten van Cruijff”, zegt ex-voorzitter Uri Coronel daarentegen. “Acht personen moesten in één klap weg maar daar gaat de directie over. Johan Cruijff is hier een halve of misschien wel een hele god. Het was voor ons slikken of wegwezen.”

“Wij gebruiken dat soort taal niet”, zegt Cruijff zelf. “Wij zijn geen vergadertypes, maar zo gaan wij niet met mensen om. We zijn altijd eerlijk en recht door zee.”

Ik denk dat het verstandig is om het Landelijk meldpunt voor Wespennest bestrijding in te schakelen.

Responses

  1. ?

    • Misschien even het nieuws kijken….

      • Dat weet ik wel. Maar in dagen dat we het hebben over Fukushima en Libië lijkt dit zo’n triviale issue.

  2. Tsja Martin, als ik ergens een blogje over schrijf, zegt dat niets over de importantie van het onderwerp natuurlijk. En helaas maar waar: niets triviaals is mij vreemd!

    • Het is meer dit: kijk ik gisteren naar DWDD, gaat het over Cruijff. Pauw en Witteman: het gaat over Cruijff. Vanavond bij DWDD: Cruijff. Ik kijk veiligheidshalve maar niet naar Pauw en Witteman vanavond om een overdosis te vermijden.


Geef een reactie

Categorieën

