Gepost door: prretje | maart 5, 2011

Vertrouwen

Al twee dagen sluip ik zachtjes de zoldertrap op zodra ik ’s ochtends mijn bed heb verlaten. En al twee dagen word ik ernstig verrast.

De verf is nergens aan het bladderen geslagen, het behang hangt niet slap langs de muren en het laminaat vertoont nog steeds geen kenmerken van een Engels heuvellandschap. Het ziet er op het oog allemaal strak en in orde uit.

Als de situatie na het weekend nog niet is veranderd, moet ik voorzichtig maar eens gaan nadenken over de inrichting van deze ruimte. Eh…, deze mooi opgeknapte ruimte, moet ik eigenlijk zeggen.

Responses

  1. Zolang de bovenkamer maar goed is….

  2. Het ziet er mooi en strak afgewerkt uit! Molti complimenti


Geef een reactie

Categorieën

