Gepost door: prretje | februari 16, 2011

Geel

Ik snoof vandaag de lente op en het rook lekker.

Ik voelde vandaag de lente in de lucht en het kriebelde.

Ik zag vandaag de lente en het kleurde geel.
Niet zandgeel, niet signaalgeel, niet honinggeel, niet maisgeel, niet narcissengeel, niet citroengeel. Niet zwalvelgeel, saffraangeel of zinkgeel. Niet olijfgeel, niet koolzaadgeel, niet verkeersgeel, niet okergeel, niet kerriegeel, niet meloengeel of bremgeel, niet dahliageel, niet pastelgeel. 

Vandaag had de lente haar goudgele jasje aan en ik vond ’t mooi.

Responses

  1. Ik ook !

  2. Winterluchten zijn de mooiste, die er zijn!


Geef een reactie

Categorieën

